31 oktober 2008

Två timmar på Ica Maxi


Jag avslutade just ett telefonsamtal med en väldigt trevlig tjej på BudoFitness butiken i Linköping. Vi pratade mycket och ganska länge.

Jag ringde dit i hopp om att de hade någon ProTan hemma, då jag fick besked igår av killen som skulle beställa åt mig att det inte fanns några...? På BudoFitness hade de inga hemma, men hon var väldigt trevlig och hjälpsam och skulle se till att få hem lite färg till mig snarast!!! Det kallar jag sevice. Tack snälla!
Efter skolan tillbringade jag två timmar på ica Maxi, mitt ständiga fredags nöje har det blivit. Dels för att kylenen hyllor behöver fyllas på, men även att jag tycker att det är kul att flanera runt ibland alla mathyllor;) Jag läser och klämmer på alla möjliga varor, för att fördjupa mig om alla varor och dess näringsämnen.
Som jag skrev efter förra veckans handling så blev det en ny krydda idag, den är redan avsmakad, jätte god om man som jag gillar saffran. Min omelett med svamp och kräftstjärtar gifte sig riktig bra med den kryddan.

Nu ska jag vidare ner på stan och träffa Malin för en mysig fika, ta nu hand om er och hoppas ni får en underbar och avkopplande helg!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Milla.. Jag har inte uppfattat vart du bor men jag tycker att jag känner igen dig, kan det vara Linköping? Måste säga att du är grymt fin. Jag brukar inte tycka det är snyggt med tränade tjejer men jag blev helt paff och ändrar uppfattning. Du är grymt fin! Vilken kropp! Eftersom du håller på med BB så kanske du vet vem Patrik Andersson är? Han tävlar i det med och bor här i Linköping.. 82.a.. Lycka till med träningen och dina kommande tävlingar! Hejar på dig härifrån =) Kramar Jesse

Millan sa...

Seezs:
Tack för dom orden, det var snällt sagt.
Jag vet inte vart eller hur du kan känna igen mig, jag bor i Norrköping.
Jag vet inte vem Patrik Andersson är, jag har bara hört talas om honom. Trevlig helg, Kram!

Pia sa...

Det skulle vara grymt intressant med lite recept. Alla bilder på maten ser så god och fräsch ut!
/Kram

Millan sa...

Pia:
Jag försöker lägga ut lite recept regelbundet...håll utkik;)
Är det nåt särskillt som du är intresserad av? //Millan