01 november 2008

Svårt att sova....

Ännu en lördag som jag vaknar, går upp på toa och kan inte somna om:( Vilken dag som helst i veckan funkar det att bara lägga huvudet på kudden och somna om efter nattens eller tidiga morgonkissen, men aldrig en lördag. Varför har jag så svårt att komma till ro just denna morgon som jag ser fram emot så mycket, att bara få sova ut, ligga och dra mig i sänen och gå upp när jag känner för det, jag är ju ledig idag! Efter en timmes vridande i sängen gav jag upp, nu laddar jag med en kopp kaffe och ser fram emot ett spinningpass, på nåt sett hur konstigt det kan låta så är det nån hatkärlek jag känner till alla dessa tidiga morgoncardio pass? Jag tror att alla som går på diet och strävar åt samma håll, förstår vad jag menar. Man får liksom in det i sin dagliga rutin, lika "normalt"& självklart som det är att borsta tänderna på morgonen, lika självklart är det att hoppa upp på crossen/cykeln/trampmaskinen mf. Visst, jag ska inte säga att jag hoppar upp av lycka varje morgon och ler så mycket jag orkar när klockan ringer 4.30 vissa mornar, men det är bara att bita ihop dessa dagar.
Nu kör vi, sen väntar lördagsfrulle!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: