28 november 2008

Trött fredag

Riskakor med äpplemos, keso och massa kanel tillsammans med julmust= Bästa alternativet efter träningen.

Sitter här hemma och försöker få lite lugn och ro och hoppas att julstämningen snart ska infinna sig. Idag är jag riktigt trött, både i kroppen men även i huvudet o överlag. Jag började med en riktig powerwalk till PJ i morse där jag åt min frukost (som jag självklart hade med mig i ryggsäcken) efter frullen väntade en skön helkroppsmassage,mmmm. Med något tunga ben gick jag upp till stan där jag träffade Sara, vi satt och fikade och pratade massa inför tävlingen. Jag hann även med en runda inne på Granit där jag shoppade loss och gick därifrån med en hel påse som vanligt;) Vidare upp förbi syrran och dax för kaffe och mellis. Igentligen stod det rygg på schemat men eftersom jag hade varit på massage några timmar tidigre kändes det som en ren misshandel att utsätta ryggen för detta, ist blev det biceps + mage. Det var Riktigt jobbigt idag. Jag hade ingen kraft att ta i med för fem öre, jag kämpade på så gott jag bara kunde. En riskaka i magen och powerwalken gick hem mycket bättre än väntat. Till o med rekord tid, men nu är jag trött.
Nu ska jag sätta igång och julstöka lite innan Daniel kommer hem, sen blir det bara mys framför soffan ikväll=)

Dagens jättegoda lunch, sallad med broccoli, fläskfile och keso.

2 kommentarer:

Nina sa...

Hej på dig biffen!
Snart drar vi till Göteborg! Jiiippii! Du har kämpat så himla bra o det ska bli så roligt att se dig där uppe på scenen! Go girl!
I morgon ska du få en sista massage innnan det e dax!
Kram Nina

Millan sa...

Nina: Tack sötis för massagen igår, det är alltid lika skönt! Det ska bli jätte kul med en helg i göteborg, blir inte riktigt samma känsla som förra året, då var även jag publik, i år är det mer nervöst eftersom lilla jag ska upp på den STORA scenen....
Vi ses om några timmar och trängs i baksätet;)
Kram!!