02 november 2008

Mysig lördags frulle

Gårdagens frukost var lika mysig som alltid på lördagarna. Att få sitta och "mysäta" i lugn och ro tillsammans med Daniel är veckans höjdpunkt. Frukosten smakade extra gott efter morgonens spinningpass;) Jag hann med ett rygg + axelpass på gymmet innan det var dax för lunch, som igår bestod av thaimat, kyckling med cashewnötter, mumma.
På kvällen var vi ett stort kompisgäng som var på bio och såg Bond, den var bra. Innan bion var vi på Texas longHorn och käkade. Det var inte riktigt mitt val av matställe, men ibland får man fålja med alla andras vilja. Alla andra åt såklart kött, vi var ju på en köttrestaurang, Daniel tröck i sig 400g biff! Jag beställde in en kyckling fajitas, men min mage sa bara Stopp! Jag åt två kycklingbitar, sen var jag proppmätt, jag fattar inte varför, men jag är inte van att äta lagad mat på kvällen + att jag hade någ fyllt på mina depåer ganska bra under dagen redan. För första gången någonsin, så frågade jag om jag fick ta med mig mina "rester" hem....Jag hade ju knappt rört maten.
Vi var ju på en amerikansk restaurang, och i Usa tar man alltid med sig "resterna" hem.


En liten bild ifrån igår, innan frukosten, något tom i kroppen.
Nu ska jag fixa lite matlådor, sen väntar ett gympass. Efter gymmet ska vi till Daniels mamma på middag (jag har självklart med mig egen mat) Kanske att vi hinner att träffa Tobbe & Nina en stund ikväll oxå.....skulle behöva planera lite inför våran gemensamma resa!
Ut i solen med er, jag hade en underbar powerwalk på 70 minuter i förmiddags! Pussi puss.

2 kommentarer:

Evalinda sa...

Hej tjejen! Vilken gullig kommentar du lämnade till mig. Tack. Lägger in dig på min blogglista också. Kram

Millan sa...

Evalinda: Du är värd dessa kommentarer då det var riktigt snygga bilder!
Va söt du är, kul att du vill lägga till mig på din blogglista;) Kraaam!!!