07 november 2008

H A L S F L U S S

Fick precis veta att Sandra har halsfluss... Hon har gott och haft ont i halsen i över två veckor och efter att jag sa åt henne igår kväll att hon måste gå till doktorn så var hon där i förmiddags = hon har halsfluss. Vi som har umgåtts så mycket och nära de senaste veckorna....jag vågar inte ens tänka på OM jag kommer att få det oxå??

Jag vägrar, det finns inte en chans att jag vill dra på mig en endaste liten gnutta ovälkommen bassilusk just nu. Alla sjukdomar får vänta till den 8/12! Nu blir det dubbla doser vitaminer, mineraler och antioxidanter för min del.
Nu är det dax för lite mellis, ikväll blir det en kräftsallad framför tvn tillsammans med Daniel.




Kesella, äggvita, vassle (vanilla very berry), blåbär & hallon, jag säger bara mmmmmmm.

Inga kommentarer: