03 november 2008

Mary Kay behandling


Jag har precis fått en underbar ansiktsbehandling av världens bästa syster. Sandra komförbi och tyckte att jag behövde lite omvårdnad... Eftersom hon är hudvårdskonsult för Mary Kay använde hon dessa produkter. Jag älskar Mary Kays hudvård, de är helt fantastiska, man blir helt mjuk och underbar. Jag känner mig som en babyrumpa i ansiktet=)

Som tack fick hon en skön massage av mig, man måste vara rädda om varandra!!

Tidigare i eftermiddags blev det ett biceps, mage & cardio pass på gymmet. Jag kände av en liten smärta i mitt högra knä vilket gjorde att dagens planerade benpass får vänta till imorn ist. I morse ringde klockan 4.45 och spinningpasset gick ganska tugnt till en början, men efter 30 minuter släppte det och de sista 30 gick jätte bra. Nu är det läggdax, för snart ringer klockan igen och ännu ett spinningpass väntar;)

Jag pratade med min coach idag och vi bestämde att det är dax att lägga in en extra växel nu (vart hittar jag den??) jag kommer att dra ner på kcal lite extra så får vi se om tempot ökar lite...? Natti Natti

Inga kommentarer: