24 november 2008

Motivationen???

Gårdagens matlagning inför veckan... Jätte gott att blanda dessa kryddor i keson och grilla fisken i ugnen. Till lunchen äter jag fisken med kokta grönsaker, jätte gott.

Jag har varit ganska dålig på att blogga nu på sista tiden. Det har varit så mycket runt omkring mig som har gjort att bloggen har kommit lite åt sidan tyvärr. Skolan har tagit en hel del tid, tentor och arbeten som ska slutföras då vi har ett uppehåll på åtta veckor nu när vi går ut på LIA, men framförallt med all fokus på tävlingen. 110% av min energi går åt till planering, funderingar och uppladdning inför tävlingen med dess kost och träningsupplägg mm. Jag kan förstå att Ni vill hänga med så mycket som möjligt i mitt vardagliga och följa mig i min satsning på vägen till min första tävling, jag ber så jätte mycket om ursäkt för mitt dåliga engagemang här på bloggen nu. Jag ska försöka att bättra mig;)

Självklart hade jag med mig mina matlådor inför helgen, det gäller att planera sin kost.

Jag bjuder på lite bilder ifrån förra helgen när vi var nere i växjö... Vi hade en jätte mysig helg tillsammans med Linda och hela mysiga familjen Malm;)

Bilder ifrån en jätte mysig morgonpromenad i det ensamma...

Jag hann med tre morgonpromenader, ett spinningpass och två gympass under den helgen. Jag är helt klart nöjd=)

Promenaden på söndagen som började med ett så fint väder....

...Slutade i ett näst intill ösregn med massor av blåst:(

Precis hemkommen, blöt som en dränkt katt.

Nu är det dax för mig att hoppa upp på trampmaskinen för att avklara kvällens sista cardiopass. Spinningpasset imorse gick väldigt tungt mellan 5.00-5.45. Motivationen var inte heller på topp när jag var på gymmet förut. Det blev ett godkänt pass biceps + mage + lite cardio. Nu väntar filmen Madagaskar... Daniel & Sandra ligger i soffan och ropar efter mig nu=) Hej Hopp!!!!

2 kommentarer:

Hanni's sa...

Bilderna längre ned skvallrar om att dieten har gått riktigt bra. Bra axlar ser du ut att ha. Kör så det ryker!

Millan sa...

Hanni: Tack snälla! Jag lovar, jag kämpar på så gott jag bara kan. Om en dryg vecka för vi se hur lång det räcker...Kram på dig