06 november 2008

Sovmorgon

Fick idag sova tre timmar längre än planerat, vilket var välbehövt. Jag valde att stanna hemma ifrån skolan idag då jag bara hade en halvdag och restiden är nästan på två timmar vilket kändes lite motigt + att jag inte har hunnit byta till vinterdäck på min bil än så var jag inte så sugen på att ge mig ut i trafiken. När man väl sover ut (iaf mer än vanligt) så känner jag mig mer trött och "mosig" när jag vaknar. Men efter en kopp kaffe och lite protein satt jag på spinningcykeln och avklarade ett jätte bra 60 minuterspass, jag är grymt nöjd. För när jag vaknade var motivationen långt ner på golvnivå...;)

Igår var jag ledig ifrån skolan men som vanligt var mitt dagsschema fullt ändå. Morgontramp, massage hos PJ på HelhetsHälsan, var och handlade, hem till Lina där vi kacklade massa skit men även provade och fixade med mina tävlingsdräkter, ner på stan för att kompletera med mer tråd och spännen, ett cardiopass på gymmet, hem och fixa kvällsmat, iväg till Erika & Danne och käkade, hem och styra upp morgondagen och bums ner i sängen, där jag fick en underbar handmassage av Daniel tills jag somnade, det är såååå skönt!

Gårdagens kvällsmat som jag hade med mig till Erika & Danne. Kräftstjärtar, äggvita, keso, sallad, rödkål, rödlök, tomat + en god dressing om man älskar vitlök. Vitlök, persilja, balsamvinäger, äppelsidervinäger, vatten, kesella, salt o peppar.

Om en timme ska jag iväg på en intervju på min kommande LIA plats, hoppas att jag ger ett positivt intryck och att jag + min klasskompis Sofia får komma till dem och göra våran praktik om några veckor.

I eftermiddag väntar ett triceps + magpass och självklart lite cardio=)

Dagens matlåda, tonfisk, brocoli, rödkål, äggvita, champinjoner, rödlök och massa goda kryddor.

Inga kommentarer: