22 november 2008

Lördag morgon


Sitter i skrivande stund och mumsar i mig min efterlängtade lördagsfrukost!!! Den kan ingen ta ifrån mig, vare sig det är diet eller inte, det är det bästa på hela veckan. Lördags frukosten hjälper mig att kämpa veckan ut, för jag vet att jag får en välförtjänt belöning för det...;)

Påväg till affären efter ett morgonpass på spinningcykeln för att köpa nybakade rågbullar, (pssst plus en ciabatta,hihi:)


Har haft ännu en problem natt i natt. har sovit några timmar men inte alls så många som jag hade räknat med, det börjar bli otroligt jobbigt nu. Jag är inte särskillt trött under dagarna, trots väldigt lite sömn och nästan obefintligt med mat. Det jobbigaste är att det känns konstant i kroppen, har värk överallt helatiden som inte vill ge med sig. I dag strår det rygg på schemat, men jag tror att jag måste prioritera något annat, har jätte ont. Får troligtvis bli ben istället.

I eftermiddag ska jag ha en mysig tjejträff med Mary Kay produkter och självklart ska jag bjuda på lite mat. Jag tänkte göra det enkelt för mig och bjuda på en pastasallad med kyckling.... Kycklingfiléerna marinerade jag i massor av goda kryddor igår och grillade dem innan läggdax, det kommer att bli mumma. Det var riktigt länge sen jag åt pastasallad, nån gång i somras senast.

Nu måste jag göra lite nytta innan gymmet kallar, kan var ett litet + att städa iordning lite, kanske bädda sängen, vad tycker ni;) Tjao!!!!!!

Inga kommentarer: