07 november 2008

Överlycklig!!!

För det första, vad gör jag vaken så här dax??? Visst är jag lite trött, men det är inte så farligt. Jag vet inte om kvällstrampen + duschen gjorde att kroppen piggnade till?! Så här sent brukar jag sova för länge sen, men det blev ett sent pass på trampmaskinen ikväll vilket gjorde att kvällssysslorna blev lite försenade. Sandra är här och vi käkade lite senare än vanligt som ledde till senare tramp. Jag fixade och bjöd Sandra och Daniel på kvällsmat ikväll, medans de mumsade i sig marinerad och grillad ryggbiff, potatisklyftor i ugnen och bearnaissås fick jag kokt brocoli, brysselkål och grillad fläskfilé. (jag tror att mitt var lika gott som deras, nästan iaf)
Efter att maten hade lagt sig hoppade jag upp på trampmaskinen och trampade bort 45 minuter.

Min goda fläskfilé; basilika, hackad vitlök, färsk hackad ingfära, salt o peppar, underbart enkelt och gott!


Imorgon är jag LEDIG, så jag ska ta mig lite sovmorgon och INGEN TRÄNING på hela dagen!!!! Imorn ska kroppen få vila. Det är den i stort behov av just nu kan jag lova, jag känner mig trött och mör i varenda liten mm på min kropp.
Det enda som jag har planerat för morgondagen är att jag ska möta mamma på stan vid lunch för en fika, det var så länge sen bara hon och jag umgicks, det ska bli riktigt mysigt=) Det kommer att bli en lugn kväll oxå, hoppas jag.

Jag är så glad över att mötet som jag var på i eftermiddags gick så bra, jag har nu en LIA plats!!!! Det känns så otroligt skönt, det har hängt som en sten runt halsen ett tag nu, just att inte veta vart jag ska vara när vi ska ut på lia om tre veckor. Men jag tillsammans med Sofia ska vara på Norrköpings häktet! Killen som vi träffade idag var väldigt positivt till vårt arbete och såg mycket fram emot att vi skulle komma, vilket gjorde att vi kände oss välkomna, det ska bli så kul, jag längtar!

Efter mötet åkte jag till gymmet för att "fira", ett klart godkänt triceps, mage + cardio pass blev det idag.

Nu är det definitiv läggdag, Sov Gott:X

En lite rolig bild ifrån idag tycker jag. Jag pratar i mobilen medans jag trampar och samtidigt råkar jag komma emot kamera knappen så att det blir en bild genom spegeln... Ett bra tecken på att jag trampar ordentligt är nog att bilden är så suddig, hihi;)

Inga kommentarer: