08 november 2008

Helvetes natt

Jag hade ännu en helvetes natt. Kunde inte sova, det har liksom blivit en ond cirkel att jag inte ska få vakna pigg och utvilad på lördagen:(

Jag höll på att somna i soffan redan vid nio, jag var helt borta igår, jag gjorde ingen nytta alls. Träffade mamma på stan och fikade och åkte sen hem och bara slappade, vilket var jätte skönt iofs. När Daniel kom hem käkade vi framför tvn och jag säckade verkligen ihop, nu börjar dieten riktigt göra sig till känna för kropp och själ. Jag fixade lite med tvätten innan jag hoppade i säng vid elva tiden. Jag somnade precis straxt innan Daniel kom och la sig vid två, då var det kört. Då blev jag klarvaken.....När klockan var kvart över tre och jag inte hade lyckats somna gick jag upp och hämtade en bok och la mig och läste en timme. Tillslut somnade jag, men vaknade vid sju igen. Då var det bara att hoppa i kläderna och sätta mig på spinningcyckeln. När jag var klar där var det bara att sätta på mig mer kläder och upp på vanliga cykeln och trampa vidare till kvantum, där det nybakta brödet väntade på mig! Nu ska jag bara duscha och klä mig så väntar gymmet!!!!
Lunchen har jag redan lagat, idag blir det köttfärssås, med massa vitlök, sambal, färska champinjoner, lök och rivna morötter och självklart mina favvo pasta = SPAGETTI!
Ikväll kommer Tobbe och Nina hit på middag, och nåt annat mys kommer vi nog oxå hitta på. Ha en toppen dag! Millis

2 kommentarer:

Fia sa...

Å jag vet precis hur det där kan vara...... Kämpa på nu tjejen, inte långt kvar! Formen ser ju fin ut - men jag vill se helkroppsbilder oxå ;)

*KRAM*

Millan sa...

Fia: Tack för dina stöttande ord;)Jag ska försöka få till nån/några helkroppsbilder, men det är lite svårt att få till dem själv + att vi har så otroligt dåligt ljus hemma, får inte till några bra. Man jag ska försöka få Daniel att ta några i smyg på gymmet=) Kraaam!!