14 november 2008

Katastrof Katastrof!!!


Ännu en sömnlös natt. Jag har inte sovit en minut. Jag har ont i hela kroppen, kroppen känns stel och onormalt spänd, känner mig arg och frustrerad. Trots vilodag ifrån gymmet igår, jag körde bara ett spinningpass på morgonen så lät jag min trötta kropp vila hyfsat bra hela dagen igår. Jag vet inte om det påverkades av att jobbade och serverade på ett catering uppdrag i går kväll??? Det borde inte ha någon betydelse, på nån av nattens alla timmar borde jag ha fått somna!!!!
Nu väntar ett fantastiskt inspirerande spinningpass, not;) Sen en heldag i skolan och direkt vidare ner till min svägerska med familj i Växjö, det ska bli jätte mysigt iallafall. Men Linda, hoppas ni har en skön bäddsoffa, för jag behöver sova!
Trevlig helg alla utvilade :)

Inga kommentarer: