17 oktober 2008

Paket....



Äntligen kom mitt efterlängtade paket med posten. När jag var på SM i Västerås köpte jag ett 10-pack proteinpåsar ifran Scitec Nutrition. Jag har älskat alla smaker som jag har provat, så jag bestämmde mig för att beställa några till. Visst var det ganska dyrt, men det är väldigt smidigt att ha olika smaker och att de är packade i portioner om 30g är perfekt. Jag beställde 60 st påsar....så jag hoppas att de kommer att räcka ett tag framöver;) Jag passade även på att köpa några bars till syrran och så passade jag på att behålla ngr till mina lördagar. De var så gulliga på Scitec Nutrition, att de skickade med lite presenter oxå, shaker, protein delite och hot blood.
Snart är det dax för kvällens gympass.
Jag är laddad, hihihi. Trevlig helg på er allihopa!!!!

4 kommentarer:

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Jag kan inte leva utan det där proteinet... *L* Särskilt jordgubb/vit choklad! :P

Millan sa...

zuzibuz: jag vet, jag är helt såld...Jag tror jag gjorde bort mig att jag över huvud taget provade första smaken som just var jordgubb/vitchoklad. Jag längtar efter varje mellanmål när det är dax för en proteindrink;) Jag "lyxar" till det genom att mixa (ist för skaka)med lite vatten och ngr isbitar, då blir den härligt krämig och fluffig=0)Kram!

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Jag blandar det med vispad äggvita å kesella... Sååå gott som mellis! *L* ibland bär till oxå... :P

Millan sa...

zuzibuz: Jag ska prova ditt mellistips nån dag, det låter jätte gott! Kram!!