04 oktober 2008

Ännu en lördag

Sitter och laddar inför veckans sista gympass, jag brukar vanligtvis köra det på söndagen, men eftersom jag ska upp till SM i Västerås i morn och vet inte när vi kommer hem, så får jag klämma in ett pass idag ist. Ska som "tradition" till min syster och äta lunch innan jag börjar jobba i em, idag ska jag få spagetti och hemmalagade köttbullar, mums. Imorn bär det som sagt av mot Västerås, vi får se hur pigg jag känner mig under morgondagen....? Jag brukar ju jobba fram till 3-4 tiden och imorn går bilen klockan 8.00 härifrån, det blir inte många timmars sömn:( Det ska bli så otroligt kul att få titta på alla snygga, vältränade människor och även kanske passa på att träffa några av alla tjejer som jag ska tävla mot i decemberg. Det är en så skön känsla att få vara på en fitnesstävling, motivationen och känslan av att man själv vill vara i deras situation är så stark. Jag vill bara springa hem och träna träna träna.....

Idag tävlar Micke "Lillen" Andersson ifrån mitt gym i BB, det skulle ha varit roligt att få se honom på scenen när han tar hem guldet;) Jag hejar på honom härifrån, Heja Micke!!!!

Nu är det dax att duscha av mig efter morgontrampet innan det är dax för gymmet. Ha det bra så länge så hörs vi, och kanske ses imorn=0)

Inga kommentarer: