30 september 2008

Natti Natti

Jag sitter nu och mumsar i mig kvällens sista mål, min kessela röra med hallon och blåbär, det är en perfekt avslutning på en bra dag.

Passet på gymmet gick bra, rygg + mage + cardio. Jag var inte alls lika trött som igår, trots ganska lite kcal i kroppen gick det bra, jag kämpade på och kände mig ganska stark.


Imorn är det skola igen, back in business. Jag gillar mina rutiner och att äta på mina fasta tider. Idag när jag har varit ledig blir inget som vanligt, men det funkar väl ändå, men det känns lite konstigt. Jag måste planera och tänka mer en ledig dag, det är lätt att jag äter för lite och för sällan.... Nu är det läggdax, Nattis Natti!
Veckans super goda lunch; grönsaker i ugn, varmrökt lax och romsås gjord på kesella, mumma...! Ca 300 kcal, 31 g protein, 15 g kolhydrater, 12 g fett

Inga kommentarer: