30 september 2008

Äntligen mörk igen

Efter tre timmar hos min fantastiska frisör KristinMates, så blev jag äntligen mörk igen!!! Jag har längtat så länge efter detta, nu mår jag lite bättre än vad jag gjorde igår... känner mig fortfarande tjock och ful, men lite bättre är det iallafall. Imorse så sov jag ut lite, som utlovat innan jag hoppade upp på trampmaskinen och kämpade mig igenom 40 ganska tunga minuter. Träningsvärken efter gårdagens alla pass börjar göra sig till känna. Har även en liten känning i halsen, som jag blundar över och hoppas på så sett att den försvinner. Uppmärksammar man den inte, så finns den inte...?
Om ett par timmar blir det ett härligt gympass, med lite mer entusiasm och power än igår förhoppningsvis. Innan dess blir det lite lax och grönsaker + sås. ;)

På torsdag är det dax för massage hos PJ igen, som jag ser fram emot otroligt mycket. Jag är trött och har ont i större delen av min kropp, och främst ryggen. Det ska bli skönt med en ordentlig behandling.

Inga kommentarer: