09 september 2008

Kvällsmat

Min kvällsmat. Räkor, keso, tomat, avokado, salsa, äggvita =
240 kcal,
26,8 p
7,9 k
10,9 f

Äntligen mat! Inte för att jag har varit hungrig idag utan bara att jag tänkt och fantiserat om mat hela dagen. Timmarna i skolan bara sprang iväg, otroligt rolig och lärorik dag som handlade om organisation och ledarskap, mycket intressant. Efter skolan var det dax för ett träningspass.... Jag gick med ganska tunga steg till gymmet idag, jag vet inte riktigt varför faktiskt?? Det är inte likt mig, men efter att ha värmt upp var mitt rätta jag tillbaka. Bröst + axlar var det som stod på tur idag. Gick bra, ett helt klart godkänt pass. Efteråt stod jag på crossen och körde 30 minuter med flertalet rusher (har ingen aning om hur det stavas, men ni fattar nog vad jag menar). De som såg mig, kan hålla med om att jag kämpade på ganska bra idag, det lät emellanåt som om maskinen skulle falla samman när jag var som mest energisk;) Jag har varit pigg idag, inte alls så trött och hängig, antar att det finns en del kolhydrater kvar som gör sitt yttersta för att hålla kropp och knopp så allerta som möjligt.


Jag har gjort mitt kost schema en del, har stramat åt kcal lite, blir så j-kla arg när vågen visar samma som för en vecka se, jag tycker att jag kämpar och sliter men det visar sig inte på vågen. Träningen går bra, jag känner mig inte svagare, måtten som jag mäter med måttband går aningen sakta nedåt, så nu blir det en till växel. Mindre portioner, vilket känns helt ok, då jag blir bra mätt på mina "små" lådor, de ser bara så larvigt små ut=0)


Imorn är det nollning för ettorna, vi har hittat på massa lekar och annat skoj. Kvällen avslutas på en restaurang, där det serveras en underbart god och fin buffé med massor av härlig mat, mmmmmmm..... men inte för Millan, jag ringde till restaurangen idag och förklarade min situation och undrade vad de kunde göra för mig??? Inga problem sa han, vi grillar på ett kycklingbröst och så gör vi en fresh sallad till, är det ok? Om det är, det blir perfekt! Jag hoppas bara inte att det är massa smajt och gojs på kycklingen, jag hoppas på det bästa=)


Nu är det dax att fixa lite matlådor inför imorn, + att jag har en lek att förbereda. Hej så länge!

Inga kommentarer: