26 september 2008

Fredags lunch

Super laddning inför gymmet... Jäääte gott. Lax står överst på min lista över favvo lunch just nu, det är det bästa som finns, jag äter gärna grillad laxfilé på grillen men i värsta fall funkar 275 grader på grilleffekt i 8 minuter i ugnen kalas bra.


Fyra mumsiga filéer med olika smaksättningar såklart, allt för att variera mig så att jag inte tröttnar. *Dijonsenap och gräslök *Mangochutney *Keso med ny chilikrydda + lite curry *Salsa (medium stark) Min favorit av dessa är kesoblandningen;)


Hittade en ny god krydda i affären, ganska bra drag i den. Kryddorna är A & O i matlagningen. Vet ni inte vad ni ska äta i helgen?? Prova gärna nån form av Lax!!! Nu ska jag byta om och åka till gymmet!

2 kommentarer:

Linda sa...

Mumsigt!! Jag ska oxå testa den med keso, lät gott!! Kraam

Millan sa...

Linda: Det är verkligen mumsigt, om man älskar lax såklart;) Den här veckan ska jag äta varmrökt lax till luncherna, men nästa vecka blir det grillade laxfiléer!!! Jag längtar
=0)Kram!!!