14 september 2008

Söndag

Jag har varit riktigt dålig på att skriva här de senaste dagarna, jag har haft sjukt mycket att göra.... Äntligen hade jag några minuter över innan mitt "schema" sätter igång;) Jag kan bara samanfatta de sista dagarna med att det har varit fullt hålligång. Sist jag skrev var i veckan, dagen innan vi skulle ha nollning för ettorna, middagen gick jätte bra, jag fick en underbart god kyckling och en sallad, det var kanon. Både träningen och kosten har flytigt på. Vägning och mätning visade positiva resultat (äntligen) i fredags. Det märks att jag måste kämpa lite mer nu för att komma nånstan.
Jag träffade Lina i fredags, vi tog en mysig promenad runt stömmen och pratade tyger, dräkter och tävling. Vi insåg att det är dax att börja sy mina bikinisar och baddräkt så snart som möjligt, det ska bli jätte kul. Min syster var hos oss i fredags kväll, vi eller rättare sagt Sandra & Daniel tittade på film, jag var så otroligt trött, hur mycket jag än kämpade så kunde jag inte hålla ögonen öppna. Igår morse drog jag upp Sandra ur sängen kl åtta. Dax för morgonpromenad! Hon är så att hon vill ta det lite lugnt på morgonen och går gärna en promenad, men när hon vill och känner sig "sugen". Hon hade inget val i går, vi skulle gå till affären och köpa frulle. Jag fick intala henne om att det smakar mycket bättre om man får kämpa lite för sin föda...;)

Jag påväg till Ica för att köpa tekakor


Idag är en sån här trött konstig dag. Jag jobbade igår, serverade på ett bröllop och slutade straxt efter 03 i natt. Jag kom i säng vid fyra och sov till 12, visst är det åtta timmar men jag känner mig trött och konstig i hela kroppen just nu.

Jag måste bara få berätta något kul, Igår på bröllopet var det några människor som stod och diskuterade nåt, när en av tjejerna som jag jobbade tillsammans med närmade sig dem frågade de henne vem Jag var? om jag var det där idrottstjejen??? När hon inte visste vem eller vad de menade fortsatte de att diskutera...? Vem trodde de att jag var? Jag är inte lik någon särskilld. Nu är jag jätte nyfiken!!

Helt underbart goda grillade jätte räkor med quinoasallad

Ville bara visa några smaskigheter som gästera gottade i sig igår


Efter gårdagens "ätardag" var jag tvungen att hoppa upp på trampmaskinen 50 minuter när jag nyss vaknade. Jag ska försöka väcka kropp & knopp (jag är lite snurrig, känner mig nästan lite bakis??) Jag ska få i mig lite lunch om ett par timmar och senare åka till gymmet. Daniel kände för att hitta på nåt mys tilll kvällen...? Vi får väl se vad jag orkar, jag måste komma i säng tidigt iallafall.

Inga kommentarer: