22 september 2008

Pigg & Glad

Dagens frukost, endast protein smoothie, ingen gröt idag inte. 154 kcal, 22,2g protein, 8,8g kolhydrater, 2,5g fett. Det här är nog det bästa jag vet, jag skulle kunna leva på den här smoothien!

Pigg och glad med lite träningsvärk i benen, så känns det just nu. Jag sitter framför datorn och försöker hitta lite fakta och få lite inspiration till en muntlig tenta som jag ska ha på torsdag tillsammans med Sanna, det går skit. Hoppas att det går bättre för henne;)

Imorse var jag ute på 45 min morgonpromenad, det var länge sen. Jag hade glömt bort hur skönt det är att börja dagen med en promenad i friska luften. Hur just nu ätit upp min lunchlåda, som jag gjorde igår. Mycket god. Jag föredrar gärna varm mat till lunchen och det gör mig inget att äta en kall sallad på kvällen.

Gårdagens benpass började ganska tungt och motigt, men släppte ganska snart. Jag är helt klart nöjd, avslutade med intervaller på crossen innan jag hoppade upp på cykeln hem. Jag gillar den brännande känslan man känner i låren efter ett bra och tungt pass. Ikväll blir det rygg och mage, jag har ändrat om lite i mitt träningsschema, och hoppas nu att resultaten skjuter i höjden...kanske inte det, men det är roligt att ändra lite.

Igår och idag ligger jag lite lägre i kcal och framförallt drar jag in på kolhydraterna, det känns bara bra. Mina depåer verkar vara bra fyllda=0)

Jag har idag fått besked ifrån Glitz it att mina tyger är påväg, jiippii. Det ska bli så kul att få hem dem och börja sy.

Inga kommentarer: