07 oktober 2008

Inspirerande SM

Jag hade en toppendag i Västerås i söndags, jag hade bara möjligheten att åka upp på söndagen, vilket iofisig var den viktigaste dagen för mig. Jag fick se otroligt snygga och vältränade tjejer och killar i de klasser som jag gillar; Bodyfitness och Classic Bodybuilding. Det är en otrolig känsla som sprider sig i hela kroppen när man kommer in i stor tävlingsmiljö.

Jag är så glad att Stina vann den korta klassen, inte för att jag tyckte att det var någon snack om saken, hon var otrolig, snygg färg, snygga dräkter, perfekt utstrålning, ny kort frisyr(super snyggt) och framförallt bäst fysik, hur gör hon för att lyckas??? Hon var perfekt i mina ögon sett!

När vi kom hem vid åtta tiden var jag en aningen trött, efter att ha jobbat natt, jag gick upp tidigare än planerat för att hinna med ett pass på trampmaskinen innan vi skulle sätta oss två timmar i bilen, eftersom det inte blev någon mer träning denna dag(förutom alla varv som vi gick runt i expot)

Det blev inte så mycket shopping som jag hade trott, jag kom bara hem med ett par byxor, en låda bars (till lördagarna), lite protein och två burkar protein till min syster.

Jag åkte med ett härligt gäng med fyra grabbar, det var skönt att ha med mig Tobbe som också ska tävla på FF, vi hade våra matlådor och åt på våra fasta tider...;) De andra satt och mumsade i sig Spicy Hot (som jag älskar) meddans Tobbe och jag satt bredvid och åt våra lådor. Två lådor lax och räksallad + två burkar kesella röror fanns i kylväskan i bilen=0) Perfekt mat och ta med, det var riktigt gott oxå.

När jag vaknade igår kände jag en smärta i ländryggen samt att det ömmade straxt ovanför mitt vänstra knä...??? Vad fasen var nu detta? Jag är så laddad och vill inget hällre än att träna träna träna och komma i form NU! Passet på gymmet efter skolan gick skit, trots sug och stark motivation så gjorde det onte i ryggen hela passet. Jag skulle köra ben, men det kunde jag ju glömma, det fick bli triceps + mage + försiktig cardio pga knät. Jag har ingen lust att dra på mig en skada och behöva vila ifrån träningen en längre tid nu.

I morse stod jag 60 minuter på trampmasinen och det känns bra i knät, än så länge iallafall.

Mamma kommer förbi på lunch idag, senare i em kommer Lina hit och vi ska börja på mina dräkter och i kväll ska jag och Daniel vara barnvakt åt våra underbara "låtsas barn" Lucas och Elina. Puss på er!

4 kommentarer:

Lina Sirén sa...

Det var roligt att få träffa dig också sötis!
Nu kör vi hårt mot vår tur på scenen ;o)
Kram

Erica sa...

Hej hjärtat! Nu har jag fixat googlekonto igen:-) Det lät som ni hade en härlig dag i söndag, och snartär det DU som står där! Tack för att ni är så underbara, ses ikväll! Puss

Millan sa...

Lina; Du är för söt;) ;)Har ni vägarna förbi norrut är ni alltid välkomna till oss och hälsa på! Kram!!!

Millan sa...

Erica: Försök att hålla iordning på ditt lösen nu, så att det blir lite fler kommentarer nu framöver;)Hoppas ni får en mysig helg, ta hand om varandra och ge barnen en puss ifrån mig! :x