26 oktober 2008

"Svullar lördag"


En härlig dag väntade, utan jobb och bara göra vad jag ville. Jag började med en skön morgonpromenad, och efteråt väntade en mumsig frukost tillsammans med Daniel. Självklart väntade nybakad bröd och amerikanska blueberry pancakes;) Efter lite nytta hemma (tvätt o disk) mötte jag upp Sandra på stan där vi syndade i lunch.... Gympasset bestod av rygg + baksida axlar + cardio, det gick jätte bra. Kunde väl inte göra annat efter den kcal chock som kroppen måste ha fått, hihi.
På kvällen väntade lite mys framför tv, där jag somnade....zzzzzzzzzzzzzzzzz. Annars har det varit en jätte bra helg!

Kycklingrulle (kycklingfilé), med sallad, lök, gurka, tomat och liiite vitlöksås, det var nästan 100 år sen jag åt den, det var otroligt gott.

På kvällen väntade den efterlängtade glassen, och inte vilken glass som helst, utan The best!

Inga kommentarer: