17 oktober 2008

Plankstek

Min syster var hos oss i onsdags kväll och skulle hjälpa mig med att beställa skor till tävlingen och självklart var vi tvugna att äta lite oxå.
Daniel har tjatat hur länge som helst om att han är så grymt sugen på plankstek.... Så i onsdags fick han det äntligen. Vi har inga plankor så jag fick göra så gott jag kunde göra.


Rygbiff, hemmagjort potatismos, grillade körsbärstomater, bearnaissås och parmaskinka-lindade bönor, till Sandra och Daniel......

.....omelett på äggvita, räkor och kräftstjärtar, keso mm till Millis.

Alla var nöjda med sin mat, ska jag vara ärlig så var jag faktiskt inte så sugen på deras mat, jag är ganska nöjd med min omelett, jag tycker att det är riktigt gott. Jag får unna mig en planka i december om jag är sugen då;)

Inga kommentarer: