11 oktober 2008

Lördag morgon

God morgon alla morgonpigga! Jag vet inte vad det är för fel på mig, jag vaknade kl 7 och var jätte pigg, kunde inte somna om. När detäntlige är lördag och jag får sova ut, nae då är jag piggare än vanligt;) Jag har sovit jätte oroligt i natt, vaknat till flera gånger och ni vet att man kan få den känslan att man inte har sovit nånting, känns som man har legat vaken hur länge som helst och bara vridit och vänt på sig.... Jag upplevd samma känsla förra veckan oxå (natten mellan fredag & lördag) vad kan det betyda. Längtar jag så mycket till lördagen? lr är jag orolig för nåt? jag vet inte..???

Min lillsyster Patzie sover över hos oss inatt, hon ligger just nu på soffan och snoozzar, jag tror att hon håller på att vaknat av mitt stök i köket, jag är i full gång med att baka frukostbröd. Nåt måste jag sysselsätta mig med när jag inte kan sova=0) Idag är det dax att fylla på med lite kolhydrater, jag var lagom seg i skallen igår. Träningen gick trots lågt intag bra, blev ett ganska kort pass pga tidsbrist:( Varför är det ofta så? När man har som minst med tid, går det som bäst och man skulle vilja vara på gymmet hela dagen. Det blev ett pass rygg + cardio iaf.

Bild ifrån gårdagens morgonpromenad i det fantastiska höstvädret


Malin var här i går och fikade, det är så svårt att få dagarna att räcka till... Det är så underbara många vänner som jag vill träffa och umgås mycket mer än vad jag gör, men jag har inte den tiden. Jag vill ha MER tid!!! Vi hade jätte mysigt iaf.

Malin fyllde år förra veckan så jag passade på att fira henne igår. Jag hade köpt en parfym och en receptbok med deserter, hon älskar att baka och prova sig fram i köket.


Idag ska jag vila ifrån all träning, känner mig väldigt öm och trött i benen efter en ganska intensiv vecka. Jag hade så otroligt ont i sätesmuskulaturen i går, så det gjorde ont varje steg jag gick. Efter massage på gluteus och tryck på pirriformis känns det aniningen bättre idag.
Dagens kolhydrater kommer att bestå av bröd till frukost, spagetti och hemmagjorda kycklingköttbullar, 2,2 kilo ananas (Daniel köpte nog den största han hittade på affären tror jag) Sen blir det nån bar på jobbet i eftermiddag. Jag ska jobba på ett bröllop i kväll igen, det ska bli kul. Var rädda om varandra och njut av höstlövens fina färger!

Inga kommentarer: