11 november 2010

Ett tungt o härligt gympass. Ååh som jag har längtat, idag äntligen kände jag mig stark OCH smärtfri. Kunde köra på och ge ryggen en härlig omgång. Det känns som om det är hundra år sen jag kunde köra ett tungt pass, SKÖNT!! Nu är jag nöjd o lycklig. Det bästa är att jag kände mig ganska trött o matt innan passet. Så nu efteråt har jag ju gått 100% u vinst ;o)
Som vanligt när jag skriver så här dax så står jag på trampmaskinen, o jäklar va svetten rinner om mig. Nu jäklar........
Jag vaknade fem minuter innan kl ringde kl 6 i morse o ville bara dra nåt gammalt över mig o vakna imorn igen, Blä va trött jag va. Men nu, Wieeehooooui. Jag har haft en toppendag på jobbet. Jag har världens bästa tjejer, Ni är bäst :)
Pust, trampa trampa traaaampa. Snart klar..

Inga kommentarer: