25 november 2010

Hjulen på bussen snurrar runt runt runt.. ..

För 12 timmar sen satt jag på bussen, nu sitter jag här igen. Det blev en lång dag på freaket idag, en lång men bra dag, som har gått fort.. det har varit en väldigt lugn lunch för att vara löningsdag, det brukar vara knökfullt, men inte idag. Jag tror att det är vädret, vi märker av när det är dåligt väder, då orkar sig inte folk ut. Jag vet inte om de lever på luft o vatten dessa dagar, för mig är mat ett solklart val, oavsett väder ..eller?
Nu är jag iaf påväg hem mot mitt Norrköping för att möta upp min soulmate på gymmet. Blir ett snabbpass triceps, det är vad som är kvar på veckans "todo" på gymmet. Efter träningen ska jag hem och planerna ihop min fina mammas födelsedag nästa lördag!!
+ att jag ska skriva ett kostupplägg åt en klient. Sen blir det spikmattan o kudden som jag ska umgås med..;o)

Inga kommentarer: