06 november 2010

Myspys

Vi konstaterade i förmiddags att vi har faktiskt haft en riktigt fin höst..? Jag har aldrig gillat varken hösten lr vintern. Kallt, mörkt, blött och tråkigt skitväder. Men som i morse när jag var påklädd ordentligt och gav mig ut i hösten så är det skönt, friskt o mysigt. BTW så såg jag fel på termometern innan prommisen, det var 1,1 minus... tur att jag satsade på understället, annars hade tom mina skinkor frusit;) Daniel har lovat mig att ta vara på höstens mys, och ta en promenad varje söndag så länge vädret tillåter. Vi får väl se hur många gånger det blir, första Promenixen var förra veckan.

Idag har vi hunnit med en runda i maxihuset, lunch på Thai, ett bröstpass och nu står jag på trampmaskinen o väntar tills Daniel är klar med bic+tric.
Det är så skönt att få träna ett litet pass innan man ska iväg på fest och bara äta o sitta på rumpan.. Ikväll väntas den årliga halloween festen hos svärmor. Daniels syster + familj är uppe o hälsar på. Det blir inget röjparty, men men..
Jag hoppas ni alla får en läskig o rolig kväll!!

Inga kommentarer: