02 mars 2009

Bilder ifrån gårdagen med PF gänget

Som vi alla vet så är sömnen väldigt viktig för Denicé.... När vi andra var på plats för fotografering passade hon på att vila lite efter lunchen... Denicé letar efter separationenera på baksidan av låret.
....eller vad gör du gumman???
En alltid lika glad och positiv Jimmy poserar glatt framför kameranHär ska byggas.... Denicé visar hur snygg hon kan vara med rumpan i vädret på en bänk
Vi sprang omkring som röda små nissar i våra röda PF linnen.

Lite upppumpning inför nästa fotning
Lite trevligt mellansnack fanns det utrymme till.

....Jag tror att Ingemar bjuder på sina bästa tips till Jimmy=o)
Anna visar upp sig i cable crossen
Jag försöker flirta på kameran på bästa sett, samtidigt som jag försöker pumpa upp mina små biceps;)
Självklart gick vi till Spicy Hot och åt lunch.
13c var överlägset populärast!
En härlig promenad i vårsolen.
Fredrik tyckte det var perfekt väder för shorts (vantar + mössa)
Fredrik visar hur man ska göra för att få ådror på bröstet=0)
Denicé flexar upp sin vad..
..Fredrik ville inte vara sämre


Tack Ingemar för en jätterolig dag med mycket skratt och många nya vänner!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Äääää men fan då Millan, min vad, what tha hell, jag hann juh inte ens flexa juh,mäh, haaaaallå!!! ;)
Hon var jääävligt snabb med kameran ska ni veta å viken BLIXT sen, inte undra på att mina separationer inte syntes ;) moahahahhaha!

Anonym sa...

Hej!

Jag har precis börjat läsa din blogg och tycker jättemycket om den. Du inspirerar verkligen!
Jag har bara en lite fråga angående receptet som du lade in tidigare på ugnspannkakan med bär i. Vad är det för sötningsmedel du använder?

Tack på förhand.
Mvh Alexandra

Anli sa...

Ser verkligen hur kul ni har haft, va inne på lifeportalen o gluttade på korten oxå :) Man blir ju lite avis måste man säga ;)

Tänkte fråga en grej, du som e så hajp på mat, jag har ofrivilligt kommit till att börja träna på sena tider, och är inte van att lägga upp matplaneringen efter det. Äter middag vid 18.30 och tränar vid 20.30, sen är jag hemma runt 21.30-22 och vill hoppa i sängen bums efter maten. I vanliga fall brukar jag slänga i mig en gainer på 58g kolisar & 30g protte, men det känns som att det borde vara bättre att äta riktig mat när man sedan ska sussa, samtidigt som man måste få i sig snabba kolisar efter passet. Nått tips?

Millan sa...

Denicé:
Hihihi, du är alltid lika fin! Man kan inte alltid vara perfekt, det vet du ju... Kramis!

Alexandra:
Välkommen hit! Roligt att du gillar min blogg.
En av anledningarna till att jag bloggar är just för att inspirera andra, då är det jättekul att höra att jag lyckas;)
Jag änvänder vanligt sötningsmedel ifrån canderel. Millan

Millan sa...

Anli:
Jag anser att det är alltid bättre att äta lagad mat framför tillskott. Det är ju trotsallt ett "tillskott". Har du nära hem ifrån gymmet, så skulle du ju kunna skynda dig hem och äta mat istället för gainer. Vlket jag gör ibland.
Det är ju viktigt att få i sig nåt snabbt efter avslutat pass så har du en bit hem så skulle ett tips kunna vara att ta en banan eller några riskakor på vägen hem. Det är bra om du inte slänger i dig en allt förstor portion med mat, vilket kan vara svårt för magen att smälta då du går och lägger dig ganska snart inpå.
Det sämsta du kan göra är iallafall att inte äta nånting. Skicka gärna ett mail till mig om du har fler frågor o funderingar så kan jag försöka svar lite mer utförligt till Dig, Kram!

Anli sa...

Jo så tycker jag också, jag vill ju gärna äta ett riktigt mål mat efter träningen, i vanliga fall så äter jag ett "återhämtningsmål" riskakor & kyckling och 1,5h efteråt middag. eller så tar jag en gainer i omklädningsrummet och äter en rejäl måltid när jag kommer hem. Det är just det när man kommer hem så pass sent, man vill ju få i sig tillräckligt så man kan bygga så mkt som möjligt & täcka återhämtningen, men inte lägga sig proppmätt heller :)
Tack för tipsen!

Millan sa...

Anli:
Varsågod;) Trevlig helg, Millan