20 mars 2009

Datortajm!!

Hej mina underbara vanner.

Antligen har jag kommit over en dator med internet, och det ar val inte helt fel att kunna sitta pa hotellrummet med en kall cola zero, air conditionen ar pa for fullt, ute ar det lite drygt 30 grader och kl ar 00.39 fredag kvall. Daniel har just gott och lagt sig och jag ar inte det minsta trott.

Och ska jag vara arlig sa har jag haft lite abstinens och saknat min dator och mitt dagliga bloggande...



Vi har det iaf helt underbart! Vi har avverkat de forsta 8 dagarna i en liiten stad som heter Ban Phe, dar vi (jag & Daniel) hyrde ett helt otroligt fint hus tillsammans med Tobbe & Nina.

Vi har hyrt vespor och utforskat sa mycke som mojligt av Thailand, riktigt roligt och spannande.

I eftermiddags lamnade vi Ban Phe och gav oss vidare mot on Koh Shang. Vi hade inte bokat nat hotell utan gav oss ut som luffare med varsin stooor ryggsack + handbagage for att leta hotell rum. Det ar svart att noja sig med nagot enklare nar vi ar bortskamda med var femrummare, stort kok, tva badrum, ute terass och pool nar man letar nytt boende. Det kostar en del. Efter tva timmars leatande hittade vi detta resort www.mac-resorthotel.com/Eabout.html

Puss & Kram pa er!!!

Inga kommentarer: