31 mars 2009

Svin kallt

Nyss hemkommen ifrån LIAn och årsmöte med fackförbundet, lagom trött efter en lång dag som började imorse när klockan ringde kl 06.00. Jag kan erkänna att jag var inte ett dugg sugen på att gå upp ur sängen utan lågkvar och snoozade två gånger innan jag drog mig ur sängen.


Som ni märker så blev det inget inlägg igår kväll. Klockan bara sprang iväg och vi var jätte trötta efter vi kom hem ifrån Tobbe o Nina och underbara Spicy Hot, mumma va gott det var.

Det var jätte roligt o mysigt att träffas nu såhär efter resan och prata igenom dessa fantastiska veckor vi har haft tillsammans.
Det var ju lite spännande inför resan om hur det skulle att gå att få leva så tätt inpå varandra och umgås dygnet runt?? Trots att man gillar varandra och har gemensamma intressen så är det inte säkert att man funkar att leva så tätt ihop, men det har gått JÄTTE BRA. Tobbe & Nina är såna underbara människor.
Vi har haft skitkul!


Huset som vi bodde i första veckan i Ban Phe
Det gäller att vara rustad för en åktur på mopparna.
Det var kanske inte de modernaste hjälmarna som vi fick låna, men de funkade för oss;)

Gårdagen pass blev ett rygg + baksida axlar, det gick skit bra, det var så härligt att få rycka lite i stängerna och hantlarna;) Men oh my lord va kallt det var. Solen sken viserligen och det var +10 grader. Så min cykel fick plockas fram ifrån förrådet, vårjackan åkte på för nu är det vår....men det var ilande kallt, som tur var hade jag med mig mössa o vantar, så de kom till användning kan jag lova:)
Väl hemma efter träningen var jag tvungen att fixa lite matlådor, det blev lite kyckling i ugnen med grönsaker och ris.

Det här var underbart!
Vi passade på att unna oss så mycket massage vi bara önskade och ville, det kostade ju nästan ingenting

Iväntan på grillbuffén på stranden på Koh Chang

Idag blev det en ofrivillig vila ifrån träningen pga mötet direkt efter lian, viserligen var det ganska skönt för jag har GRYM träningsvärk efter gårdagen....det blev ett bra pass är tydligt;0)

Imorn blir det lite arbete hemifrån, samtidigt som jag måste städa o tvätta lite. Ska iväg och fixa naglarna hos Fredrika och jag ska försöka få tid att åka förbi Proteinfabrikken innan jag ska träna, fullt schema..

Imorn ska jag försöka svara på alla era komentarer som ni har skrivit till mig.

//Love

4 kommentarer:

Lina Sirén sa...

Välkommen hem darling! Längtar tills vi ses gumman!
Kraam!

Millan sa...

Lina:
Tack hjärtat! Vi ses om en dryg vecka. Kramar

Anonym sa...

Skit snygg den gröna klänningen... Vill ha!!!
Kul att du är hemma :o)
Kraam/Lübeck

Millan sa...

Anna:
Raring du är så go. Vi ses om en vecka!!! Jippii!!! Det ska bli så roligt att träffa dig. Kram