23 mars 2009

Sista halsningen ifran Koh Shang

Detta blir nog mitt sista inlagg ifran Koh Chang och kanske aven ifran Thailand. Vi byter rum om tva timmar och kommer inte ha nagon dator pa det nya rummet:( Sa nasta gang vi hors ar nog pa mandagkvall. Och da kommer ni kunna lasa mina inlagg som vanligt med alla ratta bokstaver...
Idag blir det en lugn o skon dag. De andra ska steka i solen, men jag vet inte riktigt om jag klarar det, blir nog under ett parasoll. Ska nog unna mig en fotmassage pa 60 minuter efter lunchen.

Ieftermiddag ska jag o Daniel leta upp ett gym, det ska finnas ett ca 5km harifran, standarden har jag ingen aning om. Men det vore skont att fa trana lite iaf. Vi gar valdigt mycket varjedag och jag simmar nagra varv i poolen, men jag saknar styrketraningen.

Ikvall ska vi aka ivag till en restaurang som ligger langst ner pa Koh Shang och ata ute pa en pir med glasgolv over vattnet=o) Det ska bli mysigt.

Imorn ska vi ut pa en dagsutflykt och snorkla, det ar bland det basta jag vet, det ser jag fram emot massor.

Om tid finns ska jag ga pa en Thai cooking school nagon formiddag och lara mig laga Thaimat, det vor skit kul. Men jag vet inte hur tiden for de sista dagarna ser ut, vi far se.

Tobbe o Nina stannar har tre natter till innan de drar vidare till Peking och da aker jag o Daniel till Koh Mak innan vi aker vidare till Bangkok for shooping!!

Hej pa er sa lange sa hors vi senast mandag kvall, hittar jag en dator innan sa lovar jag att skriva ett litet inlagg.

7 kommentarer:

Anonym sa...

fan vad het du e!!

Anonym sa...

följ min blogg mot drömkroppen och beach 09 och resten av mitt liv!!
www.nyttigabloggen.blogg.se

//ha en underbar dag

Anonym sa...

Gud det låter som ni haft det helt underbart!!! Avundsjuk....:(
Ses snart vännen! Ska bli jätteroligt!
Kram.

johan sa...

hej. kolla in min ny hemsida :)

MG sa...

Kommer du inte hem snart !! Saknar uppdateringar på din blogg =D

irmeli sa...

åh härligt med thailand, vill också!

Millan sa...

Sabina:
Tack raring *rodnar*!
Jag har full koll på dig och din väg mot beach-09;) Stort lycka till, Millan

Helene:
I Miss You, vi ses i Varberg. STORT lycka till i helgens tävling!!!!!!Kramar

MG:
Raring, nu är jag hemma och du behöver inte vänta så länge på mina inlägg nu...ska försöka skriva lite varje dag. Kram

Irmeli:
pssst, jag vill tillbax;)