05 mars 2009

Förkyld....

Japp, kände mig lite halv lam i kroppen i skolan redan igår. Men jag bet ihop och körde ett jätte bra armpass, igår utan Sandra. Hon svek mig för att istället vara lite social och fika med en kompis...;x Träningsvärken svider ordentligt i både biceps och triceps idag, skönt.

Imorse när klockan ringde ville jag bara skrika neeeeeeej. Jag var och är fortfarande tjock, svullen och jätte ont i halsen, näsan har runnit lite och jag har nyst ett antal gånger i skolan idag. Jäkla förkylning, jag vägrar bli sjuk nu, om sju dagar sitter ju vi på planet till THAILAND och då ska jag minsann vara frisk som en nötkärna;) Nu är det frukt och grönsaker, blåbär och vitamin tillskott som gäller de närmsta dagarna. Jag har även laddat upp med två nya gröna téer och honung till imorn, har hunnit fått i mig fyra koppar idag=)

Självklart blev det vila ifrån gymmet idag, hoppas kunna kurera mig under vilan.

Imorn blir det ingen träning häller, även om jag känner mig bra. Jag ska till min lia i Linköping mellan 7-14 och direkt till PF efetråt för att sedan störta iväg hem till mina underbara små kottar; Lucas & Elina!

Vi ska vara barnvakt åt vår guddotter och storebror under helgen för Erica & Danne är på semester. Det ska bli spännande, det är första gången som vi är barnvakt så länge, flera dagar, men det kommer gå jätte bra det vet jag!

Jag har blandat iordning min egen fuktmix som jag tänkte blanda tillsammans med mina rostade nötter och bjuda på under mina coachingsamtal imorn.

Jag har rostat mandlar, hasselnötter och cashewnötter, underbar gott!


Nu ska jag fixa iordning morgondagens lunch och läsa på lite inför mina coachande samtal imorn. Puss på er!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har oxå blivit kyld :O(
/Lübeck

Millan sa...

Anna:
*snyft* visst är det synd om oss.. Jag har laddat väskan med nässpray, näsdukar, halstabletter, te och honung idag, nu ska jag mota bort dessa bassilusker. Hoppas du får en lugn och skön helg! Stor Kram ifrån Mig

Anonym sa...

Ni ar sa underbara! Hoppas det gar bra darhemma och att de ar snalla mot tant Millan och farbror Daniel:)
Gulligt mms ni skickade! Det ar sa roligt att fa hora hur det gar:)
Nu ska jag ga ut och fortsatta SOLA lite:) Snart ar det eran tur!
Pussa vara underbra ungar, och sag att vi snart kommer hem igen, och att vi saknar dom!
Puss och kram pa er!

Millan sa...

Erica:
Era barn har varit helt underbara!!! De är de finaste som finns.
Hoppas ni har det underbart på andra sidan klotet och att ni njuter av er egna tid tillsammans, så ni kommer hem utvilade och kära;)
Vi kanske hinner ses en snabbis på onsdag kväll.
NJUT de sista dagarna. Puss o Kram!!