11 mars 2009

Mitt sista inlägg

Detta blir troligen mitt sista inläg på ganska länge...jag kommer inte att ta med mig datorn på semestern.
Daniel sa åt mig att;
-Vi kan behöva vara ifrån datorerna ett tag nu, både du och jag. Jag förstår inte vad han menar;)
Jag sitter ju nästan aldrig vid datorn, och han spelar ju aldrig på sin, hihi.
Jag lovar att så fort jag hittar ett internetcafé så kommer jag att göra mitt yttersta för att försöka få iväg ett litet inlägg. Idag körde jag ett pass på gymmet. Jag var så grymt sugen. Jag har ju haft en ofrivillig vila ny på nästan en vecka, men gud va laddad jag var när jag kom till gymmet.
Jag supersetade biceps + axlar för att vara så effektiv som möjligt. Jag fick otrolig pump redan efter första biceps övningen.

Det var underbart att få träna igen, jag tog det ganska lugn eftersom det är första dagen efter att jag känner mig bättre. Jag kan inte säga att jag är frisk och mår toppen idag, men bättre (nästa bra).

Jag passade på att träffa Sandra för en fika och en runda på stan innan det bar av hemmåt för att packa iordning det sista och iväg till svärmor där det bjöds på middag.

Imorn bitti vid åtta tiden kommer mamma förbi för en "avskeds frukost" innan vi ger oss av upp till arlanda kl 9.00 Planet lyfter 13.55, ägna de närmsta 10 timmarna åt mig och flygresan, att det kommer att gå bra.

Jag kommer sakna att sitta vid köksbordet och läsa alla mina favorit bloggar och få dela med mig av mig och min blogg.

Jag hoppas att ni har tålamod med att jag inte kommer att skriva så mycket nu de närmsta 18 dagarna och att ni inte glömmer bort mig...

Hej då så länge så hörs vi snart hoppas jag!!!

6 kommentarer:

M sa...

Riktig god tur Millan!:-)
Nyt av en underbar ferie.Det er velfortjent nu..

Stort kram

Anonym sa...

Jag kommer att sakna att följa dig varje dag, men du kommer ju tillbaka! :) Ha en underbar resa! /Carolina

Lina Sirén sa...

Önskar dig en alldeles UNDERBAR semester sötaste Millan!!!

KRAMAR!!

Nordlyckan sa...

Åh vad härligt! Hoppas du får en kanon resa. /Emma

Anonym sa...

Vill bara tipsa alla träningstokiga om min utlottning av 2 burkar Aminotabletter !! Så besök mig och skriv en kommentar så är du med i utlottningen !! VH MG !

Millan sa...

Martine, Carolina, Lina, Emma & MG:
Tack alla tjejer för att ni har orkat hålla ut och väntat på mig tills jag nu äntligen är hemma ifrån semestern;)Som ni säkert har läst och förstått så har jag haft det mer än toppen!! Kram på Er