10 mars 2009

Hepatit

Då var den andra av tre sprutor avklarade. Nu klarar vi oss mot hepatit A & B under resan. Om sex månader är det dax för yttligare en spruta som då ger oss skydd upp emot 20 år.


Idag har det varit bland de värsta dagarna i mitt liv, jag trodde jag höll på att dö imorse när jag stapplade mig upp ur sängen. Mitt huvud har aldrig värkt och dunkat så mycket nånsin som det gjorde imorse. Jag hade lite feber och tog två panodil, ihopp om att den skulle lägga sig och att huvudvärken skulle försvinna. Men det blev snarare tvärt om. Jag blev aldeles kallsvettig och illamående. Det fanns inte en chans i världen att jag skulle klara av en dag i skolan. Jag ringde och sjukanmälde mig och gick o la mig igen.
Jag vaknade inte förrens 14.00!!! Då är inte jag frisk, för jag kan inte sova så länge i normalt tillstånd.
Jag har inte kunnat göra nåt idag, jag har typ bara suttit i soffan och väntat på att klockan ska gå, jag har försökt att packa lite bara.

Jag har inte haft nån matlust på hela dagen. Jag har fått i mig två mackor, en proteindrink, lite nötter, 1/2 äpple och lite kvällsmat...

Kyckling, potatis & morot iugnen, lök o champinjoner, tomat & keso

Det lilla är nog så viktigt och betydelsefullt.
Jag var förbi en liten mysig smyckesbod i Linköping igår och hittade dessa söta ringar.

Jag köpte en till mig med texten "LYCKLIG" & en med "ÄLSKAD" till Daniel.
Jag valde att sätta min ring i en halskedja meddans Daniel satt sin i nyckelknippan.
Jag känner mig så lycklig tillsammans med MIN Daniel och jag vill att han ska veta att han är älskad av MIG!

Nu blir han påmind om det varje dag då han går hemifrån och varje kväll när han kommer hem!

Inga kommentarer: