14 juni 2010

2 timmar

i badrummet med locktången i högsta hugg och detta blev resultatet!!!
Jag är så trött på mitt platta, fjösiga, tråkiga hår. Så med lite hjälp av min "1-2-3 tång" och ett stort lass med tålamod och endast ett brännmärke på handen idag så kan man bli så fin....
Nu ska jag äta proteinfluff och hoppa i säng!
Usch det blidde ingen träning idag....jag hoppas hoppas jag "får" träna imorn....men svärmor o Peter kommer hit imorn efter jobbet och ska fortsätta med bygget...tror inte jag kan smita ifrån?!! Men jag ska försöka fjäska till mig en frisedel ;o)
Känns som jag o min kropp skulle behöva få träna lite imorn.

7 kommentarer:

Sakawan Ahmed sa...

passar dig Millan!

kram Sakke

Jenny sa...

Jättefint! Jag har ett supertips: http://www.ciao.se/OBH_Nordica_Artist_Wave_Maker_Vagtang__799436

Har platt hår jag med, och med denna blir det skitfint på bra mycket mindre tid än 2 timmar! Det är jättesmidigt och blir snyggt. Väl värt det, jag älskar min! Hm, nu var det ett tag sedan jag lcokade, får nog bli nu i dagarna, är ju så fint =)

PWO smakar numera riktigt bläää haha, blir värre och värre. Undra om man kan blanda med nåt för att neutralisera lite, som du säger är det lite surt och grynigt på nåt vis... Men, vill man ha resultat så får man stå ut helt enkelt ;)

Kram Jenny

Anonym sa...

Fint =) vad var det för tång du använde??

Denicé-Fitness sa...

ALLTID SÅ FIIIIN MIN PINGLA!!! =)
Love u! PUSS!

Mamma Fia sa...

Gu' så fin du blev Hjärtat!! Håller med tidigare kommentar; det passar dig jättebra!!! Men säg...vad klär inte en skönhet:) Puss

Lina Sirén sa...

Söt som en docka!!
Kram på dig vännen

Millan sa...

Sakke:
Tack grabben ;) Om några veckor kommer du väl upp till Norrköping? Ska bli riktigt kul att träffa TEAMET,
Kram!

Jenny:
Det är en sån tång jag har, fast i ett annat märke. Visst kan de gå mkt fortare än två timmar, brukar vanligtvis gå på ca 1 tim. Men igår var jag extra någa, tog tunna passéer och var kanske inte så pigg o allert heller... :)
PWO, blunda tänk på nåt annat o svälj... för att nå fina o bra resultat får man stå ut med vissa saker som man inte alltid gillar, haha.
Kram

Anonym:
En "krus-tång" fast med tjockare krus plattor...samma typ av tång som Jenny rekomenderade (ovan) fast ett annat märke.
Millan

Denicé:
Du är alltid så snäll, fast du vet väl att det är fult att ljuga...?? ;o)
Puss!!!

Mamma och Lina:
Vore ni här skulle ni få en varsin kram av mig nu. TACK mina raringar :x
(Lina, det finns olika typer av dockor...trasdocka = jag??)
Pösss!