15 juni 2010

Bröst + Axlar

Idag blev det äntligen träning för min del, wiiieeehooo.
Riktigt skönt, varmt, kvavt och svettigt redan inna passet, men vad gör väl det..Ett helt ok pass, gick ganska fort vilket kändes bra då jag längtade hem till Min älskling :)
Jag fick skjuts till gymmet men ingen hämtning...:( så det var bara att snöra åt skorna, dra åt väskan över axeln, in med lurarna i öronen och börja gå hemåt. Halvvägs hem stannande jag till i affären och handlade lite...lite drygt 7 kilo på ryggen knallade jag de resterande 2 km hem för att äntligen slappna av o mysa. Nu har jag ätit upp mitt nattprotein (kasein ifrån TopFormula) tillsammans med blåbär o hallon så nu ska jag hoppa i säng!!!
Jag lovade mig själv att det skulle bli en tidig kväll.......hmmm klockan är redan massor:(
Fram med spikmattan o Natti Natti!!!

Inga kommentarer: