25 juni 2010

Midsommarafton

Och jag vaknade kl 7 och kan inte somna om...
Funderar starkt på att äta frukost nu och sen cykla iväg till gymmet för att hinna med ett träningspass innan min vän Jannie kommer ner ifrån Stockholm för att fira midsommmar tillsammans med oss våra galna vänner:o)
Måste ta reda på öppettiderna bara så att jag inte står där med skägget i brevlådan....

Jag har massor att fixa med inna vi kan börja vårt midsommarfirande, handla, baka foccacia, göra sallad, träna, duscha, locka håret, äta någon lunch, får se om det blir sillopotatis, eller något annat gottigt. Det blir nog ingen jordgubbstårta för mig idag, jag kommer absolut inte att baka någon iaf.

Hoppas ni får en underbar och fin midsommar!!!

3 kommentarer:

Jenny sa...

Hoppas du hade en fin och lyckad midsommar!

nenne sa...

Vi fick ju iallafall en riktigt fint midsommarväder ,-)

Tänkte på TopFormulas Pre-workout.
Hur är energiinnehållet & kolisar i den?
Funderar på att testa den ,)

Millan sa...

Nenne:
Kcal 70
Protte 10g
Kolisar 7,5g
Fett 0g
Jag tycker absolut att du ska testa den. //Millan