20 juni 2010

Söndag!

Kom just innanför dörren. Kan bara summera att veckan har varit super och helgen lika dito. Det känns som om jag vaknade upp igår och att det då var måndag, veckan har bara sprungit ivåg och jag har löp på dess snabba takt oxå, men gud va skoj det har varit...
Dagen idag började med den sedervanliga helgprommisen i vår "häst-runda" följt av frukost. Daniel o jag har varit runt på alla tänkbara butiker och varuhus och letat efter den perfekta gasolgrillen och nya trädgårdsmöbler...men kom endast hem med tre matkassar och en påse med blande prylar ifrån Rusta (av alla ställen, tihi)
Självklart blev det en lunch på Spicy Hot och en axel träning oxå inann det var grillafton hos Tobz o Nina. Nästa 1,5 kilo kött till oss 4 var en lätt match ;o)
Min goda kvällstallrik, lövbiff, fylld med Västan ost (5% fett) sallad, en bit hallomi kom med på ett hörn, och två goa grillade portabellosvampar, gottigt värre.
Efter maten blev det mys i soffan tillsammans med Sommaren med Göran.. Trötter innan morgonpromenaden..
Men med lite aminosyror, koffein och FatBurner i blodet piggnade jag till ganska snabbt...Dagens frukost Fruktsallad med keso och kesellaFredagens mys i soffan, strax innan jag somnade på just soffan vid 22....zzzzzzz
Kycklingburgare med tomatkesella, sallad/grönsaker och keso

Inga kommentarer: