16 juni 2010

Ska nu ut på golfbanan

Nej JAG spelar inte, jag ska följa med Piff o Puff ut på banan. Det är min första runda för i år som jag fökjer med grabbarna.
Jag tycker det är lite skönt och trevligt att följa med ut och bara gå o gå o gå...
Tror de bara ska köra 9 hål så det blir en liten lagom kvällsrunda idag, istället för någon annan träning.
Jag tror att nåt hände under mitt bröst o axelpass igår, för jag har skitont i min ena axel. Det värker hela jäkla tiden, skulle kunna vara bicepsfästet ... eller inte. Det är svårt att lokalisera o säga exakt vad felet är, men ont gör det iaf :( Blääää.

Nu ska jag byta om och ge mig ut, jag säger bara
fooooooooooore!!
Lite mellis i magen innan gör susen

3 kommentarer:

Karin - FitnessochHälsa sa...

Vad gott mellanmålet ser ut! Frukt, bär, kesella och keso - en riktig höjdarkombination!

Millan sa...

Karin - FitnessochHälsa:
I lööööööv it to!
Tror nästan det blir en omgång till mellis snart ;o) Millan

Millan sa...

Karin - FitnessochHälsa:
I lööööööv it to!
Tror nästan det blir en omgång till mellis snart ;o) Millan