20 juni 2010

Betakaroten

Jag tänkte införa "veckans vara", eller "veckans tips".
Där jag kommer presentera en produkt som jag gillar eller själv är lite nyfiken på ifrån ifrån TopFormulas stora sortiment!!
.......................................................
Denna vecka vill jag lyfta fram denna produkt:
Betakaroten

Betakaroten är en bra antoxidant som många personer kan behöva för att stärka upp sin hud med, när det nu i allra högsta grad så att sommarsolen står runt hörnet.

Jag har själv inte hunnit prova denna produkt än, men ska vid min nästa beställning ifrån TopFormula absolut ta en burk av denna, det känns inte som om man har så mycket att förlora, den kostar just nu endast 44,50 kr!!!

Betakaroten är bra för bla;

- Den tillför din hud och din kropp ett mångsidigt näringstillskott av antioxidanter

- Den minskar risken för rodnad och ev solskador/överkänslighet
- Den minska risken för solrelaterat åldrande
-Du får en fräschare hudton året runt vid regelbunden användning
- Den förlänger hållbarheten på din solbränna
Vill du läsa mer, Klicka HÄR!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Jag har en fråga angående Pre workout kan man ta den även innan man ska ut och jogga/springa eller är det bara vid styrketräning?
Ha en trevlig midsommar.

Kram Tezz

Anonym sa...

Hur går du mousse på protte pulver?

Millan sa...

Tezz:
Jag skulle nog vilja rekomendera dig att ta den endast vid styrketräning då du främst är är i behov av kreatin. Vid löpning behöver du inte fylla på med några mångder kreatin, satsa isf hällre på något som ger energi och uthållighet.
Lycka till!
Kram


Anonym:
Kika lite länge upp på sidan till vänster så kan bu klicka på mina "fluff bilder" för att se hur jag gör. Lycka till!!