13 juni 2010

Jag avslöjar ingenting.....

inte än iaf :)

Jag har fått en hel del frågor, påståenden och funderinger kring mitt inlägg som jag skrev för ngr dagar sedan om att jag har funnit en vän....vissa kommentarer som jag har fått kan jag tyvärr inte publicera pga att de är mig på spåren...tihi ;o)

Jag kan tyvärr inte avslöja eller berätta något just nu, men så snart jag kan, vill och är redo så lovar jag att bjussa på det underbara jag har framför mig...

Så länge får jag bjuda på lite bilder ifrån helgen i stället:
..........................................
Lite bakexperiment...chokladbollar på bla kesella, havregryn, proteinpulver...mm. Lite mer provbak i köket, kladdig chokladkaka på bla kesella, sötningsmedel och ägg, mm....
Detta bak klassas inte som nyttigt dock, för receptet kommer ifrån Leila Lindholm
Mozzarella, körsbärstomater och basilika Rulla ihop och grädda i 20 min...m m mmmmmm.
..eller vad säger ni Daniel & Tobbe??? ;)
Dagens resultat av altanbygget. Carina, Peter och Daniel har varit jätteduktiga!!
Jag stod mest o hängde och tittade på när de andra jobbade...
Men lite duktig var jag iaf:D Full koncentration..
Lite pajaslek mellan allt allvar bjöd vi på oxå Vilken skillnad det var på vädret idag och igår. Igår var det svinkallt och blåste storm. Medans det idag var underbart varmt och skönt.
Det var t o m med så kallt att Daniel tog på sig en mössa igår och det är JUNI!!!
Så här såg det ut igår när vi började bygget
Självklart började jag min lördag med promenad till ICA!!! För att handla mitt valnötsbröd, 1st och 5 skivor rökt lönnebergaskinka. Det är höjdpunkten på veckanDet var ingen skön och mysig prommis, mest en kamp mot stormen...men vad gör man inte för att stilla sina behov?!!BÄSTASTE lördagsfrukosten!!!
Det är ingen riktig lördagsfrulle utan ett GOTT & FÄRSKT BRÖDMitt lilla lördagsgodis framför tvn

4 kommentarer:

Tove sa...

Laila, hon är rolig hon...hon gör alltid så groteskt onyttiga gosaker!! Lite kul att se faktiskt, åtmintonde när man själv är riktigt mätt:)

Christian sa...

Får man fråga om receptet på de "nyttiga" bakverken med kesella..Chokladbollarna lockade må jag säga... Kan bli riktigt goda med mitt "mocha cream" protein kan jag tänka mig. =)

Millan sa...

Tove:
Jao du, Leila är ingen dietkock precis, men på lördagar är hon riktigt sockersöt och väl uppskattad här hemma, tihi ;o)
Kram Millan

Millan sa...

Christian:
Nu har du receptet på mina chokladbollar publicerade...
Chokladbollar med Mocha cream låter m m mmmmmmm ;o)
Lycka till!