08 juni 2010

Dax för gymmet

Tredje maskinen tvätt är nu hängd och en fjärde är snart klar,, men jag behöver ett break och vad passar då inte bättre än att cykla till gymmet och rycka lite? :)
Jag är inne i en rökig period....älskar den hörliga "rökan" skulle kunna äta rökt till alla dagens mål troro jag...
Självklart pratar jag om röktfisk. Idag blev det vitlöksrökt makrill till lunch.

Jag skrev ju förut att jag lagade lunch till Daniel, detta är resultatet:
Stuvade mackisar och köttbullar!
Det var nästan 100år sen jag gjorde denna kombo, och jag vet att D gillar den... så vad gör man inte för den man älskar mest?!! Mina inte så perfekt rullade köttbullar, men desto godare var de iaf. De var tydligen så goda att det troligtvis blir en repris till kvällsmat oxå :) Nu åker jag till gymmet!!!

6 kommentarer:

Malin sa...

Va gottde där såg ut att vara :) Måste kolla fiskdisken nästa gång jag handlar. Rökr öring på knäckemacka är grymt gott! men ibland är stuvade makaroner och köttbullar riktigt gott det med :)
Ha en bra dag!

Nenen sa...

Hej igen ;-)
Å stuvade makaroner som är så gott =) Äter aldrig du det *L*

Vilken smak på proteinpulver från Topformula tycker du bäst om?
I vilken kombination använder du ditt nattprotein?

Jenny sa...

Beställde lite från Top Formula dagen innan du tipsade om fri frakt, och blev varse om det då :) Perfa! Jo, jag köpte nattproteinet med smak vanilj/päron och måste bara hålla med - så galet gott! Smakar ju precis som sån glass ju... Mums! PWO ska testas imorn :)

Millan sa...

Malin:
Visst kan det vara gott med mackisar och köttbullar ibland, men inte när en rökt fisk ligger o lockar... :)
Hoppas du får en fin helg!

Nenen:
Jag Älskar MINTCHOKLAD och vanilj/päron. Dessa är mina favoriter just nu!
Jag äter för det mesta mitt nattprotein innan läggdax tillsammans med lite bär. Fluffar upp proteinet till en god fluffig mousse, ibland äter jag det till frukostgröten oxå.
//Millan

Jenny:
Visst blir man glad för det lilla extra :)
Jag verkligen älskar päron/vanilj, både i kasein och vassle. Roligt att du gillade det oxå :)
Hoppas du har hunnit prova PWO nu, och att du älskade den lika mkt som jag, den är min "drog" hahaha.
Hoppas du får en super helg!!! Millan

Shabooya sa...

Hallå där ! :) är du sponsrad av topformula eftersom du har kläder därifrån ? Jag handlar från topformula men hittar inga kläder med deras logga :O

Tänkte höra vilket protein du tror blir godast att röra ihop med kvarg och äta när man verkligen behöver nåt gott :P choklad eller mint/choklad ? :)

Gillar din blogg, kika gärna in på min. Ha en bra dag ! :)

http://mondoblog.se/Shabooya

Millan sa...

Shabooya:
JAAPPPPP, jag är med i "The Dream Team" of TopFormula...tihi.
Därav mina kläder :)
Absolut MINTCHOKLAD, det är min favoritsmak, jag ääääälskar den!!
Jag ska absolut kika in på din blogg...hoppas du får en fin vecka!
Kram