06 juni 2010

Sköna Söndag

Efter att ha snoozat aldeles för länge vaknade jag av att Linda stod och knackade på fönstret klockan 10, då var det bara att gå upp. Fixa morgonbestyren och ut på en UNDERBAR morgon/förmiddagspromenad på dryga 60 minuter runt Rambodal Fit for Fight
Egentid!!!
Daniel var på golfbanan och jag kunde ligga o steka i solen efter en go frukost i solen.

Jag hade Ingen matlust idag när det var dax för lunch, så lite hopp plock fyllde magsäcken idag innan det bar iväg till gymmet för ett rygg + baksida axelpass.
Gick lite lojt till idag, hade inte några superkrafter kvar efter att ha frörbrukat dessa i solstolen, tihi:)
Nu har jag inte ett dugg lust med det jag måste göra, men jag måste...
Bädda rent i sängen.
Jag drog ur sänkläderna när jag gick upp förut, så jag måste bädda nytt. Men det är ju för underbart skönt att krypa ner i en nybäddad säng.
Sååå, det är bara att sätta igång!

Inga kommentarer: