28 juni 2010

Måååndag

Jag vet att jag har varit riktigt dålig på att skriva även denna vecka, men det har varit full rulle med midsommarfirande, gäster på besök och även ännu en tragisk händelse för vår familj..min mormor gick plötsligt bort i förra veckan. Strax efter att morfar somnade in i mars efter att cancern tagit över hans kropp så fick min mormor beskedet att även hon veta att hon hade attakerats av denna hemska sjukdom...
Hon somnade in i torsdagskväll.
Nu är det planering inför begravningen som väntas äga rum om några veckor.
Jag vill ge min MAMMA en stor stärkande kram som är så stark och lyckas kämpa och göra allt hon kan nu i denna sorg!
Mamma jag älskar Dig!

10 kommentarer:

Lina Sirén sa...

Skickar en stor varm kram till dig vännen!

Ida sa...

Usch vad tråkigt. En kompis pappa dog förr-förra veckan helt plöttsligt i sömnen och det ääääär så trist även om man vet att det kommer hända så småning om.
Stärkande kramar uppifrån norr!

Sonja sa...

jag beklagar sorgen, skickar oxo en stor kram!
/Sonja

Sara Johansson sa...

Nu är dem i alla fall tillsammans igen och jag tar och skickar en stor kram jag också! Sköt om er och må så väl ni kan. //Sara

Jenny sa...

Beklagar sorgen! *kram*

Mamma Fia sa...

Tack mitt älskade Hjärta för din omtanke. Det är tufft nu. Men av motgångar blir man stark har jag lärt mig. Det är så skönt att ha dig och dina syskon och Daniel. Tack för att Ni finns hos mig.
Älskar dig massor Millis

Jennie sa...

Hur är det med topformulas Pre-workout? Näringsinnehåll och så?

Bella Eklund sa...

Jag beklagar verkligen sorgen gumman :(

Millan sa...

Tack alla fina vänner för ert stöd i sorgen!
Kram på er!!!

Millan sa...

Jennie:
Kcal 70
Protte 10g
Kolisar 7,5g
Fett og
Per 30g servering