02 juli 2010

Hot Hot Hot!!!

Idag eller rättare sagt hela veckan har drabbat mig av klimateriesvettningar eller kan det vara sommar??? Det är svettigt värre iaf...jag klagar inte, gnäller inte bara vill informera om att det ÄR VARMT i Östergötland!
Idag har jag varit i Linköping och vad hände inte på vägen hem..jooo Millis somnade och vaknade av att en kille ruskade om mig, och jag tror att jag hörde och uppfattade att han sa att vi är framme i Norrköping nu och vips så var jag mitt i kaoset att nya resande hoppade på tåget som jag skulle av. Hade inte killen väckt mig hade jag lugnt och fint skumpat tillbaka till Linkan igen, mmm powernap i all ära, men inte det bästa på tåget ;)
Imorn smäller det med dunder o brak! Jag har höga förväntningar och förhoppningar på helgen stora händelse.......
Det är Team träff med Team TopFormula och Talangjakten 2010 har Kickoff!!! Det ska bli grymt skoj, massa bus och lekar.
Denicé kommer till mig i kväll för imorn kl 10 ska vi infinna oss i skärgården någonstans utanför Norrköping pigga, hurtiga och framför allt glada, för det är SOOOOOOOOMMAR!
Nu ska jag fixa o trixa det sista inför vår kvällsdate tillsammans med Tobbe o Nina...det vankas tydligen GrillBuffé på CJ har jag hört ryktas om..mummmma.
Hej på er, och trevlig helg!

2 kommentarer:

Nina sa...

TACK så JÄTTE mycket för paketet!!!!
Blev ju tårögd till o med ;)
Hälsa Danne så ses vi om 2 veckor!
KRAAAAAAAAAM

Millan sa...

Nina:
Du är och har varit så duktig, du är värd det allra bästa!
HOppas ni får en toppen skön o mysig semester nu i Valencia.
Kramis