20 juli 2010

Proteindrink

En mycket god och läskande proteindrink sitter jag nu o smuttar på, ute på min terass i väntan på att min syster ska komma hit.

Av någon konstig anledning så var kylen tom när vi kom hem igår kväll, ingen hade fyllt på den meddans vi har varit iväg, skumt det där... så jag fick ta vad jag hade hemma...

Proteinpulver Vanilj & Päron ifrån Topformula
Mjölken var slut, så det fick bli vatten + ett par skedar kesella ist
+ massa is
Jag mixade allt i mixern och kylde ner den med ngr extra isbitar!!!

Mm mm mmmm, frisk, mumsig och läskande. Den påminner nästan lite om den gamla godingen Piggelin..fast i flytande form. Träningen gick galant, svetten rann, jag stånkade och stönade ikapp med alla grabbar och jag blev så glad för en ögonblickssekund...jag tittade i spegeln och såg min gamla ådra på biceps:D (hm, den har varit på semester en läääängre tid, tihi)
-Ja god dag och välkommen tillbaka, tänkte jag och sken upp och undrade vart den kom ifrån så plötsligt...men min lycka försvann direkt när jag tittade en gång till och insåg att det inte fanns nån jäkla ådra, det var min sladd ifrån mina lurar som gav en skugga på armen..:(

Typiskt!

Men jäklar vad energi och extra boost jag fick efter den onda sanningen :o) Det blev ett riktigt bra ryggpass efter det, Bra nu är jag på banan igen och på väg i rätt riktning!

2 kommentarer:

D sa...

Haha, vad skön du é! :)

Millan sa...

D:
Tihi...man måste våga bjuda och driva med sig själv, eller hur?!!