09 juli 2010

Kickoff med Team TopFormula

Weeehoooooooo Vi hade tom med oss en mästerfotograf som plåtade oss hela dagen :)
Liten glass på det stora kända glassparadiset i Söderköping Smultronstället
Som en liten överraskning hade Björn ordnat så att vi i Teamet fick chans till att prova på skärmflygning! Och jag är inte den som är den...jag var först ut och upp i luften.
Först får jag en liten genomgång på hur vi ska springa igång vingarna och hur jag släpper på linan så att vi kan flyga fritt.
Han drog, och jag släppte linan för att se att allt funkade....och det gjorde det utan problem, för jag hamnade på rumpan. Skönt att jag hade nåt mjukt att landa på ;o)
I belive i can fly.....
Lite mental peppning och tanke på hur det skulle vara att fluga utan motor, tihi :D Här kommer jag, jag är redo för landning

Även en nöjd o lycklig Denicé klarade av flygningen och kom ner oskadd
Efter flygningen åkte vi ut till Björns ö för lite grillparty tilllsammans med alla talanger i Talangjakten 2010
Många stora starka grabbar på en o samma ö, det gällde att passa på att ta lite mat innan de gick lös på maten...:)
Finao goa Marina kom och gjorde oss sällskap till kvällen innan tog sin trötta "lilla kille" Pierre och åkte hem framåt natten.

Två av grabbarna i Teamet, Fredrik och Niclas (de är inte så tuffa o farliga som de försöker se ut) tillsammans med två av talangerna Haidar & Josefine.
Det fotades mycket ifrån alla håll denna kväll
My darling Denicé!
Det var inga gentlemän som jag o Denicé delade rum med precis....visst är dessa män lite äldre och man ska ha respekt för de hamla.... ;)
De tog den stora sköna dubbelsängen
Meddans jag o Denicé fick slagga i våningsängen :)

Hej på er!!!

3 kommentarer:

Valpen sa...

Skärmflygning ser grymt kul ut, kanske värt att prova :)

Emelie sa...

Du ser ut att ha det riktigt bra :) Glassen på bilden såg himla mumsig ut :)

Millan sa...

Valpen:
Det var SKITKUL!!! Får du chansen måste du prova.

Emelie:
Det var en toppenrolig helg! Glassen var god men överdrivet dyr tycker jag, tror den kostade drygt 100kr..
Kram