19 juli 2010

Morgonpigg

Ehh, eller inte kanske...Men jag piggnar garanterat till när dessa två vildbattingar kommer o väcker mig :D

Jag skippar morgonpromenaden idag, jag har lite onda känningar i rumpan, (gluteus som jag måste ta tag i först). Annars är det återigen fin fint väder idag. Blir att försöka bättra på brännan lite innan vi ska åka hem i eftermiddag.
Mina kosttillskott är självklart med på semestern oxå! Fast bara en bråkdel av vad jag har...och en påse proteinpulver har nästan ätits upp under dessa veckor, självklart kommer allt ifrån TopFormula.
Titta in på www.topformula.se för att se alla aktuella erbjudanden!!

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Får man fråga vad det är för kosttillskott du har?

Millan sa...

Cecilia:
Just i den lilla lådan har jag, aminosyror, krealkalyn, omega3, bcaa, koffein, antioxidant, fatburner, zink o magnesium.
Millan