15 juli 2010

Vätskebrist??

Blä fy usch satan ....Jag ligger just nu inbäddad i hängmattan som en kåldolme och mår riktigt dåligt. Jag vet inte, men jag misstänker att jag kan ha fått vätskebrisk. Jag vaknade av att huvudet kändes som det skulle explodera och jag ville inte gå upp. Känns som jag är kraftigt bakfull och sitter i virvelvinden på Liseberg. Det gör så ont i huvudet så att jag mår illa. Jag vill sova, men när jag blundar går det bara runt och det känns som om jag vill kräkas.
Mitt upp i allt börjar jag bli hungrig...så Daniel är iväg och hämtar sushi till oss nu :) Jag hoppas på liten förbättring efter maten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag jobbar på ett tv-produktionsbolag och skulle gärna vilja komma i kontakt med dig! Har du en mejladress som jag kan nå dig på?

Med vänlig hälsning
Elin

Millan sa...

Elin:
Hej, nu blir jag nyfiken... ;o)
Du kan maila mig på rambomillan@hotmail.com
Mvh Millan