14 juli 2010

TopFormula go´s Visby

Min vanliga runda som jag har gått varje år i alla år som vi har varit på Gotland var tvungen att invigas i måndags igen. Jag vet inte exakt hur lång den är men jag kan gissa på ca 7 km, ska försöka ta bilen och mäta upp exakt någon gång.
Helt klart är att jag ser knappast några ungdomar iaf då jag går i centrum av Visby, undrar varför??? Inte ligger väl de o sover vid niotiden..hmm eller är det bara jag o Daniel som är som tama lamm och stannar på det lugna och undviker allt som heter fylla o spyor på semestern...? Vi kanske har vuxit upp och blivit vuxna tror jag?! En flaska vin till lite god mat på en restaurang är mer våran melodi :)
Men visst är det härligt när man vaknar pigg o utvilad på morgonen, I Love It!!!
Fula o svettiga bilder på mig efter en morgonrunda på stan.
Finns det något bättre än en underbar frukost efter en morgonpromenad??
Inte mycket...
Jag ÄLSKAR FRUKT!!!!!

4 kommentarer:

M sa...

Åh! Du är en sån inspiration med allt du gör! Jag älskar din blogg. Och man blir så glad när man läser det, för du beskriver det med såna fina ord. Hade jag fått välja en livscoach/träningscoach så hade jag valt dig! :) Iallafall utifrån det jag kan läsa och se:) kram! // m

Millan sa...

M:
DU ÄR HELT UNDERBAR!!!!
Tack snälla DU för det fina inlägget, det värmde mig otroligt mycket. Jag blev och ÄR så glad!!
Tusen tusen tack för dina ord och komplimanger.
Stor Kram!!

M sa...

Och jag blir glad av att du tar åt dig , för det va precis meningen att du skulle! :) Du är en stor inspirationskälla! Jag har precis börjat gymma, och har ändrat om kosten och din blogg är ultimat att få tips ifrån, både träning och kost. Tack igen för en superbra blogg! kramkram! // m

Millan sa...

M:
STOR KRAM till dig!!